субота, 10. фебруар 2018.

4 veoma korisne a ujedno besplatne Google strategije za vašu online promociju




1. GOOGLE ANALYTICS - Kao što sam već pomenula u prethodnom tekstu o kreiranju osnove za promociju vaše firme, proizvoda i usluga na internetu, Google analytics kod postavljen na vaš sajt je potpuno besplatan alat pomoću kojeg možete saznati razne korisne stvari u vezi načina na koji korisnici pronalaze, posećuju i koriste vaš sajt, a zatim i iskoristiti ta saznanja u kreiranju najboljeg mogućeg korisničkog iskustva, koje u najvećoj meri određuje koliko će vaši korisnici biti zadovoljni predstavljenom uslugom i da li će preći put od samo posetioca vašeg sajta do korisnika vaših usluga.

2. GOOGLE PREDLOZI KLJUČNIH REČI - Da li ste nekad primetili malu grupu pojmova izlistanih pri dnu stranice nakon što određeni pojam ukucate u Google pretragu - Pretrage povezane sa upitom? E da, to je Google-ov način da vam ukaže na sve bitne pojmove, odnosno ključne reči koje potencijalne korisnike zanima vezano za određeni proizvod, firmu ili uslugu. Pa, budite mudri i iskoristite ih u kreiranju naslova, podnaslova, sadržaja i naziva linkova i stranica na svom sajtu, kako bi što više pretraga korisnika vodilo upravo do vas.

3. GOOGLE MAPS I RECENZIJE - Još dva korisna alata u promociji vašeg posla jesu ispravna oznaka fizičke lokacije vaše firme na Google mapi i podeljene Google recenzije o vašim uslugama.

Da li vam je poznato da najveći procenat vaših potencijalnih korisnika pretragu i istraživanje o određenoj firmi započinje upravo na Google-u, i da u velikoj meri na njihovu odluku o eventualnom korišćenju vaših usluga utiču upravo recenzije drugih korisnika koje oni tu zateknu? I da li je onda potrebno posebno naglasiti koliko je bitna dobro označena pozicija vaše firme na Google mapi i pozitivan utisak o vašim proizvodima i uslugama podeljen od strane drugih korisnika? Mislim da ne.


Još jedna mala napomena, kada se radi o različitim recenzijama koje opisuju određenu firmu ili uslugu, Google više vrednuje recenzije korisnika koji imaju veliki broj ukupnih recenzija o različitim firmama i lokacijama od korisnika koji imaju jednu, dve ili svega par recenzija, pa će veći uticaj na vašu poziciju u pretrazi imati ocene i aktivnost upravo tih aktivnijih korisnika.

4. GOOGLE +  NALOG -  Kada kompanija koja poseduje algoritam za pretragu i određivanje vaše pozicije u rezultatima pretrage, ujedno poseduje i poslovnu mrežu na kojoj, između ostalog, imate mogućnost deljenja objava o vašoj firmi, aktivnostima i dešavanjima, akcijama, proizvodima i uslugama..šta mislite..koliko visoko u rezultatima će biti rangirana vaša objava za određenu ključnu reč, koja takođe može sadržati i aktivan link koji posetioce usmerava pravo do vašeg sajta i željene stranice?

Zaključite sami : )

Нема коментара:

Постави коментар